Gwarancja przyjęcia i zgodności odmiany róż – PharmaRosa®

Na uprawiane i sprzedawane przez nas rośliny udzielamy gwarancji przyjęcia oraz zgodności odmianowej.

Gwarantujemy naszym klientom, że wysyłamy róże żywotne, zgodne z odmianą. Przy prawidłowym posadzeniu i dalszej pielęgnacji roślina będzie rozwijać się optymalnie.

Róża w doniczce posiada system korzeniowy zapewniający dobrą zdolność przyjęcia.

Sadzenie jest możliwe w każdym bezmroźnym okresie roku.

Nasadzenie należy wykonać z należytą starannością.

Gwarancja przyjęcia – róża w doniczce 2 l

Na uprawiane przez nas rośliny udzielamy gwarancji przyjęcia. System korzeniowy róży w doniczce zapewnia dobrą zdolność przyjęcia. Sadzenie jest możliwe w każdym bezmroźnym okresie roku.

Gwarancje i możliwości PharmaRosa®

Dla PharmaRosa® szczególnie ważne jest, aby był/a Pan/Pani zadowolony/a z zakupu. Poniżej podsumowujemy, jakie gwarancje i możliwości zapewniamy dla róż kupionych w naszym sklepie internetowym.

Gwarancja przyjęcia

Na nasze produkty udzielamy 1‑miesięcznej gwarancji przyjęcia. Jeśli mimo prawidłowego posadzenia i pielęgnacji róża nie ruszy we wzrost lub zamrze, można skorzystać z gwarancji w następujący sposób:

  • Prosimy zachować fakturę i sfotografować rośliny w momencie odbioru.
  • Róże należy posadzić możliwie jak najszybciej, do gruntu lub do donicy o pojemności co najmniej 20 litrów.
  • Prosimy wykonać zdjęcia posadzonych krzewów róż, pojedynczo.
  • Jeśli roślina zamrze, prosimy przesłać e‑mailem:
    • nazwę odmiany,
    • liczbę roślin,
    • numer faktury,
    • zdjęcia posadzonych i zamarlych roślin.

E-mail: [email protected]

Zwrócimy cenę produktu.

Gwarancja przyjęcia nie obowiązuje w przypadku:

  • zamierania spowodowanego suszą, mrozem lub niewłaściwą pielęgnacją,
  • braku wymaganych zdjęć,
  • uprawy róż pnących oraz typu rambler w donicach.

Gwarancja zgodności odmianowej

Na wszystkie sprzedawane przez nas róże udzielamy gwarancji zgodności odmianowej. Jeżeli podczas pierwszego kwitnienia okaże się, że roślina nie jest zamówioną odmianą, może Pan/Pani wybrać jedną z poniższych możliwości:

  • zwrot ceny niewłaściwej odmiany,
  • bezpłatna wymiana na właściwą odmianę.

Prosimy zgłosić reklamację po kwitnieniu, z dołączonymi zdjęciami, e‑mailem do naszego działu obsługi klienta.

Jeżeli reklamacja wpłynie po upływie 6 miesięcy od odbioru, prosimy dołączyć:

  • fakturę potwierdzającą zakup,
  • zdjęcie otrzymanych roślin,
  • etykietę z nazwą odmiany.

Dane firmy

PHARMAROSA® - ORIGINAL - KarolinaROSE®
PharmaRosa® Sp. z o.o.
Numer rejestru handlowego: 01-09-717479
Numer podatkowy:13075314-2-43
Numer rachunku bankowego IBAN:
 PL47 1090 1838 0000 0001 4955 8083
BIC (SWIFT): WBKPPLPP
Nazwa banku:SANTANDER Bank
Numer rejestracyjny fitosanitarny:
  HU130721
E-mail: [email protected]

Płatność

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal