Płatność, dostawa i reklamacje – PharmaRosa® sklep różany

Formy płatności

  • Pobranie
  • Płatność kartą
  • Przedpłata (przelew)
Mastercard Maestro American Express VISA JCB VISA Electron Discover EPS SEPA PayPal iDEAL SOFORT giropay Diners Club

Dostawa

2–10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Róże dostępne do wyczerpania zapasów. O dostępności poszczególnych odmian może Pan/Pani przeczytać na naszej stronie internetowej. Koszty dostawy mają charakter orientacyjny; są kalkulowane na podstawie liczby sztuk i wagi, a przesyłka zawiera fakturę dotyczącą zakupu.

Zamówione róże doręcza kurier GLS. Do identyfikacji przesyłki w każdym przypadku wymagany jest numer przesyłki, który na życzenie prześlemy Panu/Pani e‑mailem po nadaniu.

Godziny doręczeń: w dni robocze 8:00–17:00.

Śledzenie przesyłki – śledzenie przesyłki GLS


Koszty dostawy

Dostawa: wyłącznie na terenie Polski!

Koszty dostawy obejmują:

  • ubezpieczenie towaru
  • pakowanie
  • obsługę administracyjną
  • doręczenie

Nasze ceny są cenami brutto i zawierają VAT.

Regulamin


1 - 1 szt.:69 zł
2 - 2 szt.:55 zł
3 - 3 szt.:49 zł
4 - 6 szt.:45 zł
7 - 7 szt.:39 zł
8 - 8 szt.:37 zł
9 - 9 szt.:35 zł
10 - 12 szt.:32 zł
13 - 18 szt.:29 zł
19 - 100 szt.:19 zł

Obsługa reklamacji

Termin obsługi zgłoszenia: 2 dni robocze

 

Prawo odstąpienia od umowy

Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru. Prosimy zgłosić zamiar odstąpienia na piśmie na adres e‑mail [email protected].

Produkt należy odesłać niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przekazania oświadczenia o odstąpieniu. Koszt odesłania ponosi Kupujący. Zwracane rośliny muszą być w stanie odpowiadającym stanowi przy odbiorze, zdatnym do dalszej sprzedaży.

Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy pełną kwotę zamówienia.

Reklamacja jakościowa

Jeśli produkt dotrze w nieodpowiedniej jakości, prosimy zgłosić problem w ciągu 48 godzin, dołączając dokumentację fotograficzną, na adres [email protected].

Możliwe opcje:

A. Skorzystanie z gwarancji przyjęcia
  • Czas trwania gwarancji przyjęcia: 1 miesiąc
  • Różę należy posadzić i pielęgnować
  • Jeśli roślina w okresie gwarancyjnym zamrze, zwrócimy cenę produktu
  • Prosimy o przesłanie zdjęć roślin, które się nie przyjęły
B. Zwrot reklamowanego produktu
  • Odsyła Pan/Pani do nas wadliwy produkt
  • Koszt odesłania ponosi Kupujący
  • Zwrot ceny produktu
C. Utylizacja reklamowanego produktu
  • Nie odsyła Pan/Pani produktu; dokonuje jego utylizacji we własnym zakresie
  • Prosimy przesłać e‑mailem zdjęcie potwierdzające utylizację
  • Zwrot ceny produktu

Aby zrealizować zwrot środków, prosimy przesłać e‑mailem:

  • numer faktury lub numer zamówienia
  • numer rachunku bankowego do zwrotu

Ochrona danych

Informujemy, że imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e‑mail są przechowywane w systemie komputerowym i wykorzystywane do wysyłania ofert. Zgodnie z przepisami o ochronie danych ma Pan/Pani prawo zakazać przekazywania swoich danych.

Uznajemy wykorzystanie Pana/Pani imienia i nazwiska, adresu oraz adresu e‑mail za ciągłe, do czasu aż nie zostanie zablokowane pisemnie lub telefonicznie.

Polityka prywatności

Dane firmy

PHARMAROSA® - ORIGINAL - KarolinaROSE®
PharmaRosa® Sp. z o.o.
Numer rejestru handlowego: 01-09-717479
Numer podatkowy:13075314-2-43
Numer rachunku bankowego IBAN:
 PL47 1090 1838 0000 0001 4955 8083
BIC (SWIFT): WBKPPLPP
Nazwa banku:SANTANDER Bank
Numer rejestracyjny fitosanitarny:
  HU130721
E-mail: [email protected]

Płatność

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal